Inbjudan till presentation av Sedana Medicals kvartalsrapport för andra kvartalet 2021

Sedana Medical AB bjuder in till presentation av kvartalsrapport för andra kvartalet 2021 den 19 augusti kl. 13.30.

Enligt den finansiella kalendern planerar Sedana Medical att publicera sin kvartalsrapport för andra kvartalet 2021 torsdagen den 19 augusti cirka kl. 07.00. Med anledning av detta bjuder Sedana Medical in till en presentation av rapporten samma dag där interim vd och koncernchef Jens Lindberg presenterar rapporten på engelska tillsammans med Peter Sackey CMO och Susanne Andersson CFO samt besvarar eventuella efterföljande frågor.

Datum: Torsdag 19 augusti 2021
Tid: 13.30
Länk till audiocast:

Välkomna!

Jens Lindberg, tf VD och koncernchef, +46 72 531 11 17
Susanne Andersson, CFO, +46 73 066 89 04

Sedana Medical AB (publ) är en pionjär inom medicinteknik och läkemedel med fokus på inhalationssedering för att förbättra patientens liv under och efter sedering. Genom kombinationen av den medicintekniska produkten AnaConDa och läkemedlet Sedaconda (isofluran), tillhandahåller Sedana Medical inhalationssedering för mekaniskt ventilerade patienter i intensivvård.